Firma TP-Link, będąca przez ostatnich siedem lat światowym liderem rynku urządzeń sieciowych, ogłosiła na rozpoczynających się w Barcelonie targach Mobile World Congress wprowadzenie nowych smartfonów Neffos z serii NiC.
Oferta produktów marki Neffos powiększa się o dwa telefony: N1 i C7. Wyposażono je w najnowocześniejsze pod względem technologicznym aparaty fotograficzne — nie tylko przyjemne i intuicyjne w użyciu, lecz przede wszystkim najlepsze w swojej klasie.
Wyższa jakość zdjęć z telefonami Neffos N1 i C7 dzięki najlepszym w tej klasie modułom aparatów fotograficznych
Model Neffos N1 wyróżnia się rozbudowanym zestawem zaawansowanych funkcji fotograficznych, dostosowanym do potrzeb i stylu życia dzisiejszych użytkowników. To również pierwszy telefon marki TP-Link Neffos z podwójnym aparatem: z tyłu urządzenia znajdują się dwa 12-megapikselowe moduły Sony IMX386.
Jeden z modułów wyposażony jest w zaawansowany przetwornik obrazu RGB Sony IMX386, rejestrujący szerokie spektrum barw; w drugim zastosowano matrycę monochromatyczną, służącą do rejestracji detali. Oba mają zdolność przechwytywania dużej ilości światła, a ich połączenie z algorytmami wieloklatkowej redukcji szumów owocuje niezwykle ostrymi, żywymi zdjęciami — nawet podczas fotografowania nocą.
Dodatkowy przetwornik obrazu pozwala uzyskać małą głębię ostrości i piękne zdjęcia portretowe z efektem „bokeh”: miękko rozmytym tłem, które eksponuje główny motyw. Wcześniej fotografie takie można było robić tylko masywnymi i drogimi lustrzankami cyfrowymi z obiektywami o dużym otworze przysłony.
Kolejnym mocnym punktem modelu Neffos N1 jest wydajny, a zarazem energooszczędny procesor MediaTek Helio P25 taktowany zegarem do 2,6 GHz. Połączono go z pamięcią RAM o pojemności 4 GB, dzięki czemu telefon działa bez opóźnień i daje zaawansowane możliwości przy wielozadaniowej pracy oraz w grach.
Model Neffos C7 otrzymał z kolei poręczną, metaliczną obudowę. Znajdujący się w jej wnętrzu 8-megapikselowy przedni aparat pozwala wykonywać jasne i wyraźne selfie oraz prowadzić rozmowy wideo w komfortowy sposób za sprawą 5,5-calowego wyświetlacza. Z 10-poziomowym trybem upiększania w czasie rzeczywistym użytkownik może wybierać różne filtry, podglądając na żywo ich działanie. W rezultacie do uzyskania nieskazitelnego, ale naturalnie wyglądającego obrazu wystarcza jedno kliknięcie.
Telefon C7 jest ponadto wyposażony w 13-megapikselowy tylny aparat do standardowych zdjęć. Jego szybki i dokładny system AF automatycznie ustawia ostrość na obiekty, zapewniając szczegółowe obrazy nawet przy słabym oświetleniu.
Smartfon Neffos C7 do sprzedaży w Polsce trafi już w pierwszej połowie marca.
Dobre wyniki sprzedaży telefonów Neffos w 2017 r.
Mimo że należąca do TP-Link marka Neffos pojawiła się na rynku smartfonów stosunkowo niedawno, rok 2017 był dla niej bardzo pomyślny: globalna sprzedaż w ujęciu rok do roku zwiększyła się o 400%. Ten oszałamiający wzrost to zasługa modelu Neffos X1 Lite, zbierającego pozytywne opinie zarówno od specjalistów z branży, jak i nabywców. W Polsce marka Neffos zadebiutowała w drugiej połowie 2016 r. i od tego czasu sprzedaż jej produktów stale rośnie. Porównując początek roku 2017 (dane za styczeń i luty) z tym samym okresem w 2018 r., liczba zakupionych smartfonów z logiem Neffos zwiększyła się o 260%.
Obecna pozycja rynkowa otwiera przed marką Neffos bardzo dobre perspektywy rozwoju. Przewiduje się, że dojrzewanie globalnego rynku smartfonów przełoży się na dalszą poprawę wyników sprzedaży.
Zaangażowanie w rozwój smartfonów łączących wysoką jakość z przystępną ceną
Ogromne doświadczenie firmy TP-Link oraz jej innowacyjne produkty o bezkonkurencyjnym stosunku możliwości do ceny zdobyły sobie lojalność i zaufanie klientów w przeszło 170 krajach.
Powstała w 2015 r. marka Neffos czerpie z dziedzictwa TP-Link takie wartości, jak dbałość o wysoką jakość urządzeń oraz pragmatyzm w działaniu. W czasach, gdy smartfony są coraz droższe i trzeba za nie zapłacić niewyobrażalnie duże pieniądze, produkty Neffos oferują bardzo dobrą wydajność, duże możliwości i przystępną cenę.Doskonale łączą wyjątkowe wzornictwo i funkcjonalność. Udaje się to uzyskać dzięki optymalizacji łańcucha dystrybucji, odpowiedniej kontroli nad sprzedażą i jej kanałami oraz lepszemu zrozumieniu rynku.
Marka Neffos chce zdobyć nie tylko znaczący udział w rozwijającym się rynku smartfonów, ale także mieć wkład w jego kształtowanie.
Źródło: informacja prasowa.